Saturday, March 14, 2015

7 kebaikan ESP yang anda wajib tahu...

Assalamualikum....

Apa khabar semua pengunjung blog Pengedar Shaklee.....saya doakan semuanya berada berada dalam rahmat dan kasih sayang Allah selalu...

Entri kali ni saya nak kongsi ngan semua tentang satu produt hot.....apa lagi kalaubukan ESP.

ESP ni ada dalam semua set,set kecantikan, set kesihatan, set kesuburan, set hamil, set berpantang dan menyusu n macam2 set lagi la....

Apa yang hebat sangat ngan ESP ni?

ESP ialah PROTEIN berasaskan soya yang BERKUALITI TINGGI dan Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta supplement protein berasaskan kacang soya

Apa fungsi ESP ?

Haaaaa klu nak tau ni la fungsi ........

1. ESP ni protein. Protein makanan kepada sel. Sel sihat kulit cantik.

2. ESP membantu menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri.

3.  ESP membantu menghilangkan parut jerawat di muka.

4.  ESP menganjalkan kulit anda dan syoknyee ESP sebab selain makan boleh juga dibuat masker.

5.  Kulit rasa tegang halus lembut sangat. Saya sendiri dah buat. Memang terbaik!

6.  BESTNYEEE ESP sebab ianya memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih.

7.  Bila makan ESP ni memang cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan.

Pakar Nutrisi Shaklee mengatakan pengambilan Vitamin C Setiap hari boleh mencerahkan kulit, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen. Haaah. Kalau korang nak tahu pigmentasi ni PUNCA JERAGAT. So ambil Vitamin C mampu MENGELAKKAN JERAGAT.

Semua dah taukan apa itu ESP dan apa fungsinya...
Bulan ni ada promosi beli 6 percuma 1 atau beli 2 diskaun 5%...

Rugi tau sapa yang tak rebut peluang ni...bulan depan GST dah bermula har ESP pun naik...

Untuk diri sendiri....Alhamdulillah saya dah borong 1 set siap boleh tahan sampai setahun, walau GST n harga naik saya tak perlu risau lagi...

untuk testimoni ESP Klik sini

Hubungi saya sekarang untuk dapatkan harga istimewa walaupun beli satu tin ja.....

Setiap pembelian dengan saya akan dapaat free postage + free gift....kalau beli 1 set terus dapat free member dan consulution percuma...

Whatsapp/telegram di 01140386856
atau add fb saya :Zaiton Hamid
atau tinggalkan  diruangan komen nanti saya akan hubungi anda...





No comments:

Post a Comment