Sunday, March 15, 2015

JATUH CINTA DAN ANGAU NGAN ESP....

Bertemu lagi dalam entry kali ini....

Sambil kapal terbang beraksi di atas kepala di ruang udara hujung Airport Langkawi.....desiran angin pantai sepoi2 bahasa....idea mencurah2  untuk berkongsi ngan semua.......

Bulan Mac 2015 ni....saya dah betul2 jatuh CINTA, orang yang jatuh cinta ni mesti angau siang malam, pagi petang asyik sebut nama ja....sentiasa terbayang2 di mata...

Jangan salah sangka tau....saya sebenarnya dah betul2 jatuh cinta ngan ESP Shaklee....sebab ESP telah mengubah hidup saya kembali ceria setelah hampir 5 tahun saya menderita tidak dapat mengingat dan mengenali orang, pagi jumpa lps 2 jam jumpa semula saya dah tak ingat siap dan di mana saya berjumpa orang tu.....

Semuanya bermuala pada tahun 2009 saya diuji kehilangan dua putera lelaki kembar,seorang meninggal dalam perut ketika kandungan 7 bln++++ (tidak dikeluarkan),seorang lagi dipaksa kluar selepas kuman yang meninggal dah merebak ke baby satu lagi dan tubuh saya....

Kesan daripada peristiwa ini, saya menghadapi masalah lupa ingatan dan lemah seluruh badan (selalu penat & letih). Pernah satu tahap saya tak dapat mengenal orang yang hampir dengan saya seperti suami n anak2 ( untuk seketika selps tu ok balik),jika jumpa org saya perlukan masa untuk fikir siapa yg sedg bersembg dengan saya dan berusaha utk ingat...

Tahun 2013 keadaan ingatan saya semakin membimbangkan bila saya  lupa nak buat apa semasa  traffic light merah bertukar hijau.....Alhamdulillah anak2 memahami dan mengajar apa yg saya perlu buat...keadaan ini berlaku beberapa minit tapi sungguh membahayakan nyawa saya n anak2.

Oktober 2013 saya berkenalan dengan SHAKLEE....DISEMBER 2013 saya mula minum ESP dan makan OMEGA GUARD SHAKLEE...

Selepasa sebulan saya minum ESP n  makan OMEGA saya mula rasa perubahan di mana ingatan saya dah kembali sedikit demi sedikit......saya konsisten ambik ESP dalam 4 tin lebih sepanjang tahun 2014 Alhamdulillah ingatan saya dah kembali hampir 85% saya dah mula ingat nama dan muka orang,semua ini berlaku secara tidak langsung...... Dr Hospital Selayang yang merawat saya mengatakan saya mengidap penyakit Pra Amnesia (penyakit lupa). Alhamdulillah selepas saya konsisten  MENGAMALKAN ESP hidup saya kembali ceria dan tidak lupa lagi walaupun tidak 100%.

Jika anda pernah atau sedang hadapi masalah macam saya...mudah lupa, saya syorkan anda mengamalkan ESP in sya allah masalah anda akan berakhir...buktinya saya sendiri telah hampir sembuh.

Kebetulan bulan ni ada promosi besar besaran....BELI 6 PERCUMA 1 ATAU BELI 2 DISKAUN 5% pasti sangat2 berbaloi...

Harga pasaran 1 tin ESP RM 150 tapi kalau anda beli bulan ni anda akan dapat harga lebih murah dan istemewa sangat....banyak kejutan menanti anda.

Berminat nak dapatkan ESP?

Whatsapp/Telegram :01140386856

atau add fb saya Zaiton Hamid

atau tinggalkan komen diruangan komen saya akan menghubungi anda.

* BELI 6 FREE 1, ANDA BERHAK DAPAT FREE POSTAGE, FREE MEMBER DAN FREE GIFT......SEMUA ITU HANYA BERLAKU JIKA ANDA BELI DENGAN SAYA, KLU BELI DENGAN SID LAIN JANGAN SALAHKAN SAYA KALAU TAK DAPAT SEPERTI APA YANG SAYA JANJIKAN.

No comments:

Post a Comment