Monday, April 6, 2015

3 sebab set slimming shaklee menjadi pilihan ramai

Assalamualaikum......


Hanya tinggal 3 bulan++++ ja lagi
nak puasa n raya...

Impian saya dan anda mesti nak kelihatan anggun dipagi rayakan?.........

Alhamdulillah impian saya menurunkan kg berhasil

selepas saya mengamalkan 2 sudu ESP + 1 sudu Cinch Chocolate shake mix setiap pagi....





Perut rasa kenyang walaupun selepas jam 10+++...

Sesuai sangat bagi yang nak diet boleh menjadi pengganti makanan berat...

Paling best kulit jadi anjal,selulit kurang,incipun kurang serta memelihara otot sedia ada dr rosak...

Tengah hari makan lunch sikit....

Terus ambik 3 biji Lichitin dan 2 biji omega untuk bakar dan cairkan lemak......








Malam pula saya ambik 3-6 biji Alfalfa,2 biji Omega Guard dan 3 biji Lichitin









Alhamdulillah berat saya telah turun dari 58 kg je 50 kg dalam masa sebulan +++++++

Syukurrrrr sangat....

Inilah set lengkap slimming Shaklee yang saya amalkan...




Jom slim sama2 sebelum raya....

Nanti boleh pakai kebaya....

Nak join saya......whatsapp di   01140386856

                                        ATAU

Tinggalkan komen diruangan komen nanti saya akan hubungi anda....


AMARAN: UNTUK SLIM MESTI ISTIQAMAH DAN PERLUKAN MASA BERGANTUNG PADA BERAT KG KITA....JANGAN BARU AMBIK SEBOTOL TERUS CAKAP X DAK HASIL SEBAB LEMAK TU PERLUKAN MASA UNTUK CAIR.

No comments:

Post a Comment