Tuesday, June 9, 2015

4 Keistimewaan Vitamin C



Vitamin C merupakan nutrisi yang sangat penting untuk tubuh. Pengambilan vitamin c setiap hari akan membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah,melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmensi pada wajah. Pigmensi adalah penyebab utama terjadinya jeragat.

Kajian menunjukkan  bahawa binatang mampu menghasilkan vitamin c daripada tubuh, tetapi tubuh manusia tidak mampu menghasilkan vitamin c dan ia perlu dimasukkan di dalam diet melalui pengambilan makanan yang kaya dengan Vitamin C.

Semasa melakukan aktiviti harian,tubuh kita sering kehilangan vitamin c,Vitamin C Plus 500mg ( Shaklee)  yang semulajadi ini membantu menyediakan vitamin c yang diperlukan oleh tubuh. Ia juga membantu dalam menyokong tulang ,gigi,gusi dan keseluruhan kesihatan tubuh kita.

Keistimewaan dan perbezaan vitamin c Shaklee dengan vitamin c lain yang berada dipasaran.

1. Vitamin c Shaklee merupakan vitamin c yang pertama dan semulajadi yang bertindak secara “ Sustined Release” atau dilepaskan dalam badan secara perlahan-lahan untuk membolehkan vitamin c sentiasa berada dalam tubuh kita.

Di mana ia dilepaskan perlahan-lahan dalam badan sebanyak 100 mg setiap jam untuk satu tablet.

2. Vitamin c di datangkan bersama-sama dengan bioflavonoid iaitu bahan penting yang akan membantu penyerapan vitamin c dengan lebih baik.

Tiada pembaziran kerana semua vitamin c digunakan dan dilepaskan ke dalam sistem tubuh secara perlahan-lahan mengikut keperluan.

3.  Satu tablet vitamin c Shaklee ( 500mg) bersamaan dengan 7 setengah biji oren
4. Vitamin c Shaklee dihasilkan daripada sumber asli/naturan/semulajadi......tiada perasa tiruan ,pemanis,pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Haaaa dah tahukan apa itu vitamin c dan bagai mana ia bertindak pada tubuh kita.....

Jom dapatkan vitamin c Shaklee dengan harga promosi....

Jimat dan murah sangat....

Hubungi : 011 403 86 856 atau 0103083268 untuk oder dan kunsultasi...


No comments:

Post a Comment