Friday, December 12, 2014

IBU MANA TIDAK GEMBIRA BILA SENYUMAN ANAK KEMBALI TERUKIR...




Anak sulong saya Siti Wardah ( 13 tahun) menghadapi masalah tonsel sejak umur tiga tahun,umur 7  tahun tonsil  membesar menyebabkan hidungnya  sentiasa tersumbat( tak boleh bernafas) dan selalu berair, pendengaran kurang ( tonsel menutupi bahagian telinga) akhirnya dokter terpaksa membuat Operation.....


Saya ingatkan lepas operation masalah anak saya hilang..... malangnya tidak ada apa-apa perubahan walaupun semua tonsel dah dibuang ,  anak saya tetap tidak boleh bernafas secara normal  dan hidung sentiasa berair  pelbagai usaha dan ikhtiar saya dah lakukan,dokter dan perubatan tradisional  saya dah cuba namum harapan tetap tinggal harapan untuk melihat anak saya sihat macam orang lain.

Pada tanggal 25/11/2014,saya paksa anak gadis saya makan Alfalfa dan GLA Shaklee sebab saya tak tahan lagi tengok penderitaan dia yang tak boleh bernafas dan hidung sentiasa berair. Dah lama saya suruh dia makan Alfalfa tapi dia tak nak makan sampai menangis-nangis.......so saya biarkan saja,tapi pada 25 hb tu saya  nekad suruh dia telan juga 1 biji GLA pada waktu pagi dan 2 biji Alfalfa sebelum tidur....

Dengan izin Allah anak saya terus sihat dan segala penyakit yang dia bawa selama hampir 7 tahun hilang serta merta,anak saya dah dapat kembali nikmat bernafas dengan hidung sedangkan sebelum ni terpaksa guna mulut untuk bernafas.



Ya Allah happynya saya .....kami  sekeluarga serentak mengucapkan ALHAMDULILLAH bila bangun pagi 26/11/2014 anak gadis saya menjerit...... “  Umiiiiii...hidung kakak dah  ok,kakak dah boleh bernafas dengan hidung,hidung kakak dah tak berair lagi......kakak dah dapat nikmat hidup macam orang lain, terima kasih umi sebab paksa kakak makan GLA dan ALFALFA  semalam”.

Semasa Artikel ni saya tulis,anak saya sedang nyenyak tidur tanpa ada masalah hidung tersumbat lagi......sebelum ni tidur dia  selalu terganggu dan kadang-kadang  berdengkur seperti orang lelaki dewasa, tapi sekarang semua tu dah tak dak lagi.


Saya bersyukur sangat bertemu dengan Supplement terbaik ,bersih, semulajadi dan yang paling penting HALAL ,  sejak saya dan keluarga  mengenali dan bercinta dengan Supplement Shaklee, tahun 2014 merupakan tahun kami sekeluarga bebas dari penyakit sebab anak-anak saya semua diuji dengan penyakit masing-masing sejak kecil tapi sekarang tak lagi.


Jika anda ingin merasa nikmat sihat seperti keluarga saya.....berusahalah kerana wang ringgit boleh dicari tapi kesihatan tidak dapat dibeli walaupun duit berjuta....


untuk mendapat konsultasi berkaitan produk Shaklee atau untuk membuat tempahan, rakan-rakan boleh hubungi Zaiton  di:


Add Facebook  Zaiton Hamid dan Pm  : https://www.facebook.com/

Atau

www.wasap.com.my/60103083268

Ataupun 


emeil kepada Zaiton: umi.warham2011@yahoo.com







2 comments: