Sunday, November 2, 2014

SET ANAK SIHAT DAN PINTAR



Apa yang mungkin anda risaukan atau takutkan mengenai anak-anak anda ?
Gagal dalam peperiksaan atau keputusan kurang cemerlang
Lemah dalam pelajaran dan kurang fokus dalam kelas
Malas belajar dan malas solat
Bersikap degil, murung, panas baran dan tidak mendengar kata
Hyperaktif / anak yang pelat tuturkata atau sukar bercakap



Perkenalkan Supplement Hebat ! Dijamin Selamat,Semulajadi dan Berkesan!
SET ANAK PINTAR SHAKLEE Mampu Menyelesaikan 1001 Masalah ibu bapa/ pelajar/ kanak-kanak dengan :





Meningkatkan tahap IQ dan kecergasan otak secara optimum
Menjadikan minda laju memproses data, cepat mengingat dan mengimbas kembali maklumat yang dibaca dan diperolehi dengan pantas
Mengatasi masalah kurang fokus/ malas hendak  belajar.

Mengurangkan dan membasmi sifat sifat negatif dalam diri seperti mudah panik, merajuk, hati berdebar-debar, pemalu, degil, penakut , jauh dengan keluarga dan panas baran.
Melegakan migrain,demam ringan dan penyakit saraf.





OMEGA GUARD SHAKLEE  kaya dengan Omega-3 yang bersifat DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan..... Dalam bahasa yang mudah pengambilan Omega Guard dapat membantu anak2 untuk meningkatkan kecerdasan otak, mudah mengingat dan lebih fokus.

Antara kelebihan lain OMEGA GUARD yang kaya dengan Omega 3 boleh baca di sini



Mealshake






Nutrisi Lengkap

Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’.Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.
*Sesuai untuk anak-anak yang ‘susah’ menelan pil dan juga mereka yang ingin menjaga berat badan.
  • Sangat bagus sebagai sarapan pagi kerana ia mengandungi nutrien lengkap untuk memberi khasiat kepada pelajar.
  • Ibu-ibu yang kesuntukan masa untuk menyediakan sarapan boleh memberikan Mealshake kepada anak mereka menu sarapan pagi.

Antara kelebihan Meal shake yang lain boleh klik di sini (      )



 _______________________________________

TESTIMONI ANAK KANDUNG SAYA.
_______________________________________

Wildan anak kedua saya,sejak lahir mengalami masalah kesihatan dan selalu keluar masuk hospital, dari kecil anak kesayangan saya lambat berjalan ( 1 tahun 4 bulan baru jalan), lambat dalam pembelajaran akibat susah untuk focus dan mengingat apa yang dipelajari.

Tahun 2013,saya mula berkenalan dengan Supplement Shaklee ( OMEGA GURD + MEAL SHAKE ) ....dan yang pastinya saya terus jatuh cinta kerana baru setengah botol anak saya makan,saya dah nampak perubahannya,anak saya dah mula focus ketika di dalam kelas ( maklumat dari guru kelas), mudah ingat apa yang diajar  serta semakin bersemangat untuk datang ke sekolah setiap hari.
Yang paling best.......sekarang saya tidak perlu lagi berulang alik ke hospital kerana anak saya semakin sihat selepas mengambil 3 biji OMEGA GUARD  dan 1 SUDU MEAL SHAKE setiap hari,.......Alhamdulillah saya bersyukur sangat.



Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semula jadi Shaklee yang bermutu tinggi,saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan seperti rundingan harga mengikut bajet boleh di buat dengan menghubungi saya ditalian berikut.



Nama : Zaiton Hamid @ umiwarham
Phon/message/whatsapp : 019-5585048



Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee ?? hubungi saya juga ! Hanya on line sahaja,anda mampu menjana pendapatan lumayan,wakil pengedar seluruh Malaysia masih diperlukan dan anda dijemput ke group eklusig di Facebook dan Whatsapp.