Monday, November 3, 2014

HIDUP SIHAT DENGAN SUPPLEMENT.......



Assalamualaikum.......apa khabar semua pembaca blog “ Keluarga Bahagia”?

Sebagai hamba kita selalu diuji dengan pelbagai masalah,kadang2 kita kuat hadapinya tapi kadang 2 kita rasa terlalu lemah........itulah hakikat sebuah kehidupan. Kuat ka tak kuat kita perlu juga hadapinya demi kelangsungan hidup......

Ujian hidup saya adalah kesihatan anak kedua saya wildan.....tapi semua tu dah selesai sejak saya bercinta dengan Shaklee......hehehe bercinta la pula.

Kenapa saya guna istilah bercinta,sebab saya sama macam kebanayakkan org kat luar sana yang tak percaya kat apa2 supplement, Pada saya mengarut semua tu.......

Tapi sejak saya kenal Shaklee tahun2013, persepsi saya terus berubah. Bukan sebab saya pengedar sah Shaklee.......TAPI sebab utamanya Shaklee telah membantu menyelesaikan masalah saya selama ini. ( TAK KENAL MAKA TAK CINTA.....)

Dulu setahun paling kurang 2 @ 3 kali anak saya wildan jadi tetamu istimewa Hospital Selayang,demam, selsema susah nak baik ( termaksa masuk air baru ok) ,eczema yang teruk.....nak tahu cara berkesan untuk sembuhkan Eczema  klik sini .Selalu sesak nafas ( paru2 jangkitan kuman), mudah terkena jangkitan penyakit berjangkit ( klu orang lain sakit mesti berjangkit kat dia) Antibodi lemah.

Sebut ja kat mana dokter paling baik......mesti saya bawa wildan g berubat, Alhamdulillah sembuh tapi selang beberapa minggu atau bulan sakit semula......tapi sejak  saya berikan Omega Guard  dan Mealshake setiap hari secara Istiqamah anak saya semakin sihat dan cerdas.....

Sekarang Alhamdulillah Wildan dah tak sakit2 lagi......tahun 2014 ni tak pernah masuk hospital lagi dan doa saya agar tak masuk langsung la.....bonusnya  anak saya dah mula focus ketika di dalam kelas ( maklumat dari guru kelas), mudah ingat apa yang diajar  serta semakin bersemangat untuk datang ke sekolah setiap hari. LIHAT SET ANAK SIHAT DAN PINTAR


 


  
Apa fungsi Omega Guard dan Mealshake untuk anak2.







OMEGAGUARD - Asid lemak omega3 yang kaya dengan DHA, ALA, dan lain-lain yang penting untuk pertumbuhan sel-sel otak. Bersifat anti-radang, sesuai untuk mengurangkan simptom asthma dan allergy. Membantu menguatkan system imunisasi badan yang lemah Juga membakar lemak berlebihan, sesuai  juga untuk kanak-kanak obese.







MEALSHAKE pula adalah - multivitamin membantu meningkatkan selera makan, melengkapkan nutrisi harian yang tertinggal dalam diet harian. Supplemen untuk anak2 yg sembelit,selalu Demam,Selsema, Batuk dan yg senang dapat Jangkitan Kulit..
Pendek kata Meal Shakes adalah Antibodi yg paling Sesuai buat SiManja kita.

Saya bersyukur sangat sekarang saya tak perlu pening2 lagi nak memikirkan kesihatan anak,walaupun tinggal dua minggu sesi persekolahan tahun 2014 akan berakhir......tapi cuti saya masih berbaki 5 hari daripada 7 hari ( 2 hari dah ambik masa g melancong kat Veitnam n Kemboja bulan okteber baru ni).......kalau dulu cuti tak pernah cukup terpaksa ambik mc lagi untuk jaga anak kat hospital.



Sesiapa yang ada masalah macam saya anak selalu sakit2 boleh cuba bagi Omega Guard dan Mealshake,tak rugi kita melabur sedikit harta untuk anak tersayang daripada kita melihat penderitaan mereka......saya tak sanggup tengok anak sakit rasa separuh nyawa tecabut.


*       Kita hanya berusaha,Allah yang menentukan segalanya.....Allah pasti menolong orang yang tidak putus asa.”


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semula jadi Shaklee yang bermutu tinggi,saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan seperti rundingan harga mengikut bajet boleh di buat dengan menghubungi saya ditalian berikut.



Nama : Zaiton Hamid @ umiwarham
Phon/message/whatsapp : 019-5585048




Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee ?? hubungi saya juga ! Hanya on line sahaja,anda mampu menjana pendapatan lumayan,wakil pengedar seluruh Malaysia masih diperlukan dan anda dijemput ke group eklusig di Facebook dan Whatsapp.