Thursday, November 27, 2014

AWAS KOLESTROL BOLEH MEMBAWA MAUT



CUBA CHECK KADAR KOLESTROL DALAM TUBUH MASING-MASING

1.         Normal, jika kolesterol kurang atau sama dengan 200 mg/dL.
2.         Tinggi, jika kolesterol berada pada 200-239 mg/dL.
3.         Tinggi atau berbahaya, jika kolesterol berada lebih dari 240 mg/dL.


KAJIAN MENUNJUKKAN 85%  RAKYAT MALAYSIA MEMPUNYAI KOLESTROL TAHAP 2 dan tahap 3 IAITU 200 mg/dL dan lebih dari 240mg/dL .


Kenapa ?????


Sebab setiap hari rakyat Malaysia menternak kolestrol melalui pemakanan. Pagi Nasi Lemak atau Roti Canai,tengah hari  Nasi Putih dan kari,malam ada yang makan Nasi Putih dan kari,ada yang makan nasi lemak,ada yang makan lamb dan macam-macam lagi makanan menternak kolestrol......



APA  AKAN JADI BILA KOLESTROL TINGGI?


Bila Kolestrol Tinggi Serangan jantung berlaku sebab  aliran darah ke sebahagian jantung disekat untuk masa yang cukup lama mengakibatkan sebahagian daripada otot jantung rosak atau mati.

Kebanyakan serangan jantung adalah disebabkan oleh darah beku yang menghalang salah satu arteri koronari. Arteri koronari membawa darah dan oksigen ke jantung. Jika aliran darah tersumbat, jantung mengalami kekurangan oksigen dan sel-sel jantung mati.


   




Satu bahan keras yang dipanggil plak boleh terbina di dinding arteri koronari anda. Plak ini terdiri daripada sel-sel KOLESTROL dan lain-lain.



Pastikan anda bebas dari KOLESTROL....Masih belum terlambat !!! Cegah sebelum parah...!!!


Nak ka kita menyusahkan orang tersayang dengan segala macam penyakit yang kita hadapi hari ini hanya gara-gara sikap ambik mudah kita tentang kesihatan diri sendiri?


Anda tak kesian ka anak-anak yang masih kecil dan masih memerlukan kasih sayang dan perlindudungan anda sebagai ibu/ bapa?


Supplemen terbaik untuk menurunkan paras KOLESTROL anda adalah Minyak Ikan Omega 3 ( Omega Guard))






Apa  Kelebihan Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee?



 1. Minyak Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee diesktrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk (sardin, mackerel, herring dan anchovies)

2. Tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang mengandungi toksik.

3. Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee mengandungi 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan minyak hati ikan.

 4. Sangat berbeza daripada produk omega 3 di pasaran kerana Omega Guard Shaklee satu- satunya minyak ikan omega 3 paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA dan ALA.

5. 1 kapsul Omega Guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak omega 3, EPA dan DHA.

 6. Omega Guard Shaklee dihasilkan daripada kaedah ultratulen bergred farmaseutikal berteknologi terkini

7. Kaedah utlratulen adalah proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengektrask omega 3 yang tulen dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB.






Bertindaklah  sekarang sebelum terlambat


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Supplemen  semula jadi Shaklee yang bermutu tinggi,saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan seperti rundingan harga mengikut bajet boleh di buat dengan menghubungi saya ditalian berikut.



Nama : Zaiton Hamid @ umiwarham
Phon/message/whatsapp : 019-5585048