Tuesday, February 17, 2015

9 Sebab Kenapa Saya hadiahkan mak saya VIVIK Shaklee

saya mula jatuh cinta dengan vivik bila tengok ibu saya yang terlantar atas katil selama hampir 3 bulan akhirnya sihat dan kembali cerdas selepas mengamalkan 2 1/2 botol vivik yang saya hadiahkan untuk mak ...semuanya bermula bila saya terbaca satu blog tentang vivik membantu seorang suami yang hampir lumpuh dapat berjalan dan bercakap dengan baik selepas amalkan vivik.

Saya tertarik dengan cerita tersebut....

Bila saya tengok keadaan mak yang tak dapat bangun and jalan serta terpaksa pakai pempers, terus say terfikir kenapa saya tak cuba ja bagi vivik ngan mak, mana tau mak akan sembuh.....
Walaupun harga agak mahal..... saya yakin sedikit pengorbanan saya dapat melihat mak kembali sihat, jika nak dibandingkan harga vivik ngan pengorbanan mak......sebesar mata jaru9mpun belum tentu saya dapat membalas jasa dan pengorbanan mak..





Inilah keadaan mak kesayangan saya yang tidak dapat bangun dan bergerak jika tidak di bantu akibat SAKIT KENCING MANIS, DARAH TINGGI, JANTUNG DAN PARU2.

Kenapa saya yakin vivik dapat mengembali senyuman dan kesihatan mak dengan izin Allah...

Vivik adalah sejenis minuman yang diformula khas bagi membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita,melambatkan proses penuaan,mengembalikan sel tubuh kepada asal,membantu menguatkan sel tubuh,membantu meningkatkan fungsi otak.

Vivit adalah minuman campuran botani revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.Mengandungi campuran unit botani Polygonum Cuspidatom,Anggur Muscadine, Elderberi Eropah, dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menajdikan VIVIK begitu unit .Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Kebaikan Vivik Shaklee

1. Menggalakkan penuaan yang sihat- Awet muda dan anti penuaan.
2.Membantu mengelakkan kenser-merencat sel kenser dari menjadi semakin serius.
3.Mengurangkan resiko penyakit jantung- merawat jantung.
4.Mengurangkan komplikasi deabitis/kencing manis.
5. Meningkatkan kesihatan sendi dan melindungi saraf
6.Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk- merawat azhimar
7.Membantu memulihkan penyakit strok -angin Ahmar
8. Meningkatkan kesihatan imun badan
9. Meningkatkan kesihatan keseluruhan.

Berminat untuk mendapatkan vivit Shaklee????

Anda boleh hubungi saya :

Whatsapp :01140386856 atau boleh email di umi.wildan2010@yahoo.com
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment